Block

فکر کنم  چند قسمت  تو سیزن‌های مختلف بوجک درمورد قضیه نوشتن دایانه. دقیقا تو یه قسمت پروسه نوشتنش و این که تو ذهنش چی میگذره که نمیتونه بنویسه رو نشون میده. تصویر پردازی خیلی خوبی داره. خیلی قشنگ نشون میده چه اتفاقی میفته. خیلی تو اون قسمت باهاش همزاد پنداری کردم. میره سراغ چیزی که باید بنویسه ولی نمیتونه دقیقا دست بذاره روش و شروع کنه به نوشتنش. من هر شب قبل از خوتب فکر میکنم نشستم پشت لب‌تاپ و تند و تند از همه چی مینویسم. کلی نوت نصفه دارم. هیچکدومشون به نظرم ارزش ادامه دادن یا حتی اینجا گذاشتن رو نداره. این قضیه خیلی اذیتم میکنه. فکر میکنم شاید از اولش هم قرار نبوده چیز خاصی بنویسم و صرفا چون اینجا رو دارم حس میکنم چیزی برای نوشتن دارم. 


۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۸ اسفند ۲۰:۲۲

تا دلمون بخواد حرف داریم برای نوشتنش اما نمی‌نویسیم! اگه اینجا هم نبود می‌گفتیم جایی نیست برای نوشتنش!

پاسخ :

شاید نمیگفتیم.
اگه ادم بنویس باشه رو دستمال کاغذی مینویسه:دی
زهرا یگانه
۰۹ اسفند ۱۵:۱۳

ما واسه پایان نامه به همچین وضعیتی گرفتار شده بودیم، یه بار که داشتیم گله می کردیم از وضعیت موجود استاد چیزی گفت که همه متفق القول قانع شدند! "شنیدید می گن طرف دچار اسهال مغزی و یبوست نوشتاری شده؟ حالا شما دچار یبوست مغزی و نوشتاری با هم شدید." (!!:|)
پ.ن.1 از اون موقع ما به دنبال مسهل مغزی می گردیم!

پ.ن.2 البته نکته ی مبهمی که برای من ایجاد شد این بد که چه طور یه آدم میتونه در عین حال که دچار اسهال مغزی می شه دچار یبوست نوشتاری هم بشه؟

 

پ.ن.3 خلاصه که اینجوریا! :D ، خودت چه طوری اسپریچو؟

پاسخ :

من خوبم، تو چطوری؟

تو که باید خیلی وقت پیش پایان‌نامه مینوشتی، منم که تازه نوبت پایان‌نامم شده(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان