فکر غلط

فکر میکردم این ایده که که یه دانشجو تمام خاطرات تحصیلش یا بخشی از اونو بنویسه خیلی جدیده و مخصوص خودمه

ولی زهی خیال باطل:دی

فقط تو گوگل زدم دانشجو پزشکی .یه عالمه بلاگ بازشد. خودم کف کردم.



+چقدر مشاورا ادمو اذیت میکنن.یکی میگه قبولی یکی میگه نیستی یکی میگه اگه شانس بیاری........

هعیییییییی !!!!!!

خداجون خودت کمکم کن




++همین الان فهمیدم که هیچ دانشجو پزشکی یا غیر پزشکی قبل از اینکه قبول شه شروع نکرده به وبلاگ نویسی

یعنی هنوزم میتونم بگم این ایده مال خودمه:دی

البته یه معنی دیگه هم میده:

هیشکی اینقدر اعتماد به سقف نداشته و دلش خوش نبوده :|

۲
رکسانا سین
۱۹ مرداد ۲۰:۲۵
من دو ساله بلاگمو دارم، اولش هم عنوانم پزشک آینده بود :))
یه سری مسایل پیش اومد همه پستامو پیش نویس کردم فعلا
رتبت چند شده و کدوم شهری؟

پاسخ :

ایشالا که بشه پزشک :)
 رتبمم لب مرزه معلوم نیست قبول شم یا نه!!!!!!
چرا دوسال؟
رکسانا سین
۲۰ مرداد ۱۵:۳۶
از سوم دبیرستان دارمش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان