مسیر

یه مطلب خوندم نوشته بود ما زندگی کردنو یاد نگرفتیم. منتظریم اون روزایی که باید ازش لذت ببریم زود تموم شن!!!!

به نظر من این خاصیت ادما س شایدم فقط خاصیت منه.

دلمون میخواد از زیر فشار و سختی در بیایم و خوب خیالمون راحت شه بعدش شروع کنیم به فکر کردن که هعییییی عجب روزای خوبی بود

مثل اونموقع که درس میخوندم.....

واقعا عالی بود .تقریبا میدونستم دارم چکار میکنمم و قراره چی بشه!

اون روزایی که  فکر میکردم یه جورایی شکنجه ان و دارم وقتمو تلف میکنم شدن دوست داشتنی ترین روزام.

و دقیقا الان که منتظرم جوابای انتخاب رشته بیان سعی میکنم لذت ببرم ولی نمیشه. یعنی نمیذارن که بشه

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان