نمیدانم‌ها

دوتا مسکن خوردم اما خواب نرفتم. به حالت مستی روی صندلی نشستم و سعی کردم ادای ادم‌های دوتا مسکن نخورده را دربیاورم. دقیقا مانند زمانی که به ادم افسرده میگویند حالا سعی کن افسرده نباشی. ولی افسرده بودن و مانند مست‌ها بودن امن‌تر است. باید وقتی حالت خوب است بگذاری خوب باشد و وقتی مانند مست‌هایی فقط تلو تلو بخوری. هیچ اجباری وجود ندارد. بعد یک روز میبینی میتوانی افسرده یا مست نباشی. یا اثرات نسخه‌های خود نوشته است یا فقط زمان. شاید در زمان هیچ کاری نکردن هم مشغول چیزی هستیم که تهش میشود این. فعلا در نمیدانم عظیمی هستم. 

۴
تی رکس
۲۴ مرداد ۲۳:۵۵

من توصیه اکید میکنم بهت که بیا پیش خودم نسخه برات بپیچم از این رو به اون رو شی!

ولی جدا، من روزی که گفتم افسرده ام و جون کندم تا مطب روان پزشک.. مدام به خودم فحش میدم چرا زودتر ول نکردم این انتظار برای سر اومدن این حال بدو

پاسخ :

یعنی الان تشخیص افسردگی دادی برام؟ دیگه تغییر نمیکنه؟ ((((=
اقا من اولین مریض روانیتم (((((((((:
کجا بیام پیش خودت؟ :دی
Mileva Marić
۰۱ شهریور ۱۹:۴۴

هی وای من :)))))))) خیلی پاسخت باحال بود!

پاسخ :

همینو بلد بودم، درست شد؟ 
Mileva Marić
۰۳ شهریور ۱۴:۲۶

راستش حالشو نداشتم برم سرچ کنم هنوز! ولی میتونم اگ ی روزی عزم و قصدمو گوله کردم و نیاز ب کمک داشدم بیام سراغت؟ (:

پاسخ :

باشه:دی
تی رکس
۳۰ شهریور ۱۳:۳۹

نه بابا، من کل طایفه رو تشخیص گذاشتم و در حال درمانشونم :))

پاسخ :

درمان منم شروع کن(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان