پستو

ادرس وبلاگ رو عوض کردم چون یک‌‌سری از دوست‌هام که اینجا بهشون فحش میدادم وبلاگ رو میخوندن و ناراحت میشدن، البته الان دوست نیستیم ولی ناراحتشیون همچنان به من میرسید. حالا  نمیدونم چند درصد من بیشعورم چند درصد اونا((((:

یه دوست دیگه دارم هر روز باید گندهای رابطش رو من جمع کنم، بعد میگه وای عاشق نشو، تو رابطه نرو، هیشکی رو دوست نداشته باش. خب من چجوری باید به حرف تو اعتماد کنم وقتی میبینم نصف مشکلاتت تقصیر خودته. منم خطا دارم ولی دلم میخواد تجربه کنم. الان هم یه جمله تو توییتر دیدم که گفته بود فقط ادم عاشق به بقیه میگه عاشق شو. احتمالا به خاطر این که تجربه نابیه.  منم دوست دارم نظرات موافقش رو جدی بگیرم((: خلاصه کار به کلیت روابط من نداشته باشین، تو جزییات شاید بتونید حرفی بزنین. 

از این به بعد برنامه‌های ما خاله زنکی میشه. ادرس هم کسی نداره راحت به همه فحش میدم. واقعا نمیدونم چرا ادرس میدم به ملت، مشکلم چیه دقیقا.


۶
هادی اسماعیلی فضل
۱۵ بهمن ۱۳:۴۵

سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.


چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

شهـــ ـــرزاد
۱۵ بهمن ۲۱:۰۴

فکر کن اولین کامنت آدرس جدید این بالایی باشه :))

پاسخ :

اینم شانس مایه(((:
ام اسی خوشبخت
۱۵ بهمن ۲۱:۳۳

واقعا چرا آدرس میدید به ملت؟!

پاسخ :

دیوونم حتما :‌‌|||
/ ضمیر
۱۶ بهمن ۱۸:۴۰

من رو هم جزو نظرات موافق در نظر بگیر، به شرطی که 100 سال دیگه هم اگر برگشتی و به لحظه‌ی به فلاکت افتادنت نگاه کردی، پشیمون نباشی و به خودت افتخار کنی!

کلیک حتی(:

پاسخ :

یه دنده‌تر از این حرفام، تازه میگم خوب شد تجربه شد(((:
این اهنگو خیلی دوست دارم، ورژن مورد علاقه من مال فیلم وودی النه، conal  fowkes میخونه
لبخند ...
۱۸ بهمن ۱۱:۲۶

عاشق شدن که خوبه. ولی اگه دو طرفه باشه. 

 

پاسخ :

اره((:
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۸ بهمن ۱۵:۰۳

الان تو گوگل عنوان وبلاگت رو بزنند نمی‌تونند پیدات کنند؟! D:

پاسخ :

اینقدر دوست دارن فحش بخورن بذار بخورن(((((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان